هند با شکست ایالات متحده آمریکا تبدیل به دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان شد

امنیت شما در اینترنت دغدغه اصلی ماست و در اینجا هرآنچه به شما برای حضور ایمن در اینترنت کمک کند، منتشر خواهیم کرد.

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

هند با شکست ایالات متحده آمریکا، تبدیل به دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان شد. در مقام اول کشور چین قرار گرفته است.

چندین سال پیش چین تبدیل به بزرگترین بازار گوشی های هوشمند شد که البته برای دستیابی به این هدف، آمریکا را شکست داد. در حالی که برای چندین سال ایالات متحده آمریکا به عنوان دومین بازار بزرگ اسمارت فون ها شناخته می شد، این موضوع سال گذشته میلادی تغییر کرد. بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی Counterpoint Research، در سال 2019 در کشور هند 158 میلیون گوشی هوشمند فروخته شده است.

شرکت های چینی در سال های اخیر رشد زیادی داشته اند که یکی از دلایل اصلی آن، قیمت مقرون به صرفه است. این موضوع باعث افزایش فروش گوشی های هوشمند در کشور هند شده است. 72 درصد از گوشی های فروخته شده در این کشور توسط یکی از شرکت های شیائومی، ویوو، ریلمی و اوپو به تولید رسیده است.

شکست ایالات متحده آمریکا توسط کشور هند موضوع چندان عجیبی نیست، چرا که جمعیت این کشور بسیار بیشتر از آمریکا بوده و همچنین یکی از بازارهای نوظهور محسوب می شود. قدرت خرید مردم این کشور در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده و افراد بیشتری قادر به خرید گوشی های هوشمند هستند. احتمالا شرکت های مختلف در سال های آینده گوشی های مخصوص بازار هند را تولید می کنند تا فروش خود را افزایش دهند.

امروزه خرید گوشی های هوشمند یکی از داغ ترین موضوعات در فضای وب است. همواره کلماتی مثل " قیمت گوشی های هوشمند جدید" ، "برترین گوشی های هوشمند جهان" ، "خرید گوشی ارزان قیمت" ، "خرید گوشی جدید و دسته دوم " بیشترین نتایج جستجو را در بر دارند.

خرید آخرین محصولات امنیتی در فروشگاه سایت proline-iran.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.