معرفی کتاب زبان بدن

امنیت شما در اینترنت دغدغه اصلی ماست و در اینجا هرآنچه به شما برای حضور ایمن در اینترنت کمک کند، منتشر خواهیم کرد.

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

پرولاین ارائه دهنده محصولات امنیتی ، خواندن این کتاب رو به شما پیشنهاد میکند . 

 

 

بان بدن زبانی است که بدون ارتباط کلامی، به انتقال مفاهیم می پردازد. این کتاب سعی نموده به خواننده دید وسیع تری از ارتباطات با سایر انسان ها بدهد تا شاید او درک عمیق تری از سایرین و همچنین از خود به دست آورد.

 

چارلی چاپلین به عنوان یکی از موفق ترین بازیگران و پیشگامان ارتباطات غیر کلامی شناخته می شود. او برای برقراری ارتباط با مخاطبانش از زبان بدن استفاده می کرد. زبان بدن در مذاکره هم نقش مهمی ایفا می کند. یک مذاکره کننده می تواند در حین مذاکره دائما از حالات و حرکات مختلف استفاده کند و باعث ایجاد حس مثبتی در طرف مقابلش شود.

بدن ما دائما به طور آگاهانه یا ناآگاهانه در حال سیگنال فرستادن است و نمی توان این سیگنال ها و پیام ها را از کار انداخت. یک مذاکره کننده باید بتواند منظور و قصدی که پشت کلمات پنهان شده اند را از ارتباط غیر کلامی فرد متوجه شود و نظر صادقانه یا فریبکارانه طرف مقابلش را از روی زبان بدن او تشخیص بدهد. آموزش مناسب به مذاکره کننده کمک می کند تا کم کم چنین مهارت هایی را ارتقا بدهد و بتواند ارتباطات غیر کلامی را به درستی درک و تفسیر کند. این کار باعث می شود تا او در جریان مذاکره به طور موثر و کارآمدی ارتباط برقرار کند.

ارتباط از طریق زبان بدن در مذاکرات

از زبان بدن یک مذاکره کننده می توان حالت عاطفی او و قصد و هدفش از بیان کلمات را فهمید و جملاتش را تفسیر کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.