توقف پشتیبانی شرکت مایکروسافت از سیستم‌های عامل ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 طی یک ماه آینده

امنیت شما در اینترنت دغدغه اصلی ماست و در اینجا هرآنچه به شما برای حضور ایمن در اینترنت کمک کند، منتشر خواهیم کرد.

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بر اساس اطلاعیه‌های متعدد شرکت مایکروسافت، از تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۲۰ (معادل ۲۴ دی ۱۳۹۸) از نسخه‌های ویندوز هفت و سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی نخواهد شد.
بدین معنی که در صورت وجود نقص امنیتی یا مشکلی در ساختار این سیستم‌های عامل، مایکروسافت وصله امنیتی جدیدی برای آن صادر نمی‌کند و یا به‌بیان‌دیگر، این سیستم‌های عامل قابل‌اطمینان نخواهند بود.
 
توصیه می شود کلیه کاربران و سازمان‌ها در این مدت محدود یک ماهه، به بروزرسانی سیستم‌های خود برای محافظت از تهدیدهای سایبری بپردازند. لازم به توضیح است عدم دسترسی سیستم‌ها به شبکه اینترنت دلیل عدم نیاز به به‌روزرسانی آن نخواهد بود و لازم است کلیه سیستم‌های عامل کلاینت و سرور در اسرع وقت به نسخه‌های جدید به‌روزرسانی گردند.
 
پرولاین توزیع کننده ی محصولات امنیتی و اورجینال در جهت بهبود امنیت سیستم های کاربران توصیه میکند ، از نسخه اورجینال ویندوز 10به همراه یکی از قدرتمند ترین برندهای آنتی ویروسی  استفاده کنید .

 

 

علت مشکل صفحه سیاه چیست؟

دلیل مشکل صفحه سیاه می تواند هر چیزی باشد! ویندوز یا درایور خراب یا مشکلات سخت افزاری، تشخیص دلیل سیاه شدن صفحه همیشه آسان نیست. در این مقاله، علل مختلف را بررسی کرده و شما را با نحوه برطرف کردن مشکل آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه مطالعه می کنید:

  • علت مشکل صفحه سیاه چیست؟
  • راه حل های مشکل صفحه سیاه – قبل از ورود به سیستم!
  • راه حل های مشکل صفحه سیاه – پس از ورود به سیستم!
  • حل مشکل با نرم افزار بهینه سازی ویندوز AVG TuneUp
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.